Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Jenny - 5 juni 2007 08:17

Ja visst är det underbart med helg:) Och i helgen kom ju värmen helt underbart visserligen har jag då bränt mig överallt tror jag haha man får skylla sig själv.

I fredags vart det en tidig kväll var så otroligt trött efter veckan som gått.

Men på lördagen var det full fart olja in utemöblerna oljade in altanen  städade tvättade ja kan man hitta på mer???


På kvällen åt vi en härlig grill middag med grannen lite öl å vin till det =P smaskens...


På söndagen bar det i väg till grönan jag, William och Liselott det var World childhood foundation så massa bra artister å så drottningen såklart!

Liselott hade gjort i ordning en sallad till oss som vi åt under tiden verkligen en härlig dag. Efter artisterna sjungit klart så fick William såklart åka några karuseller vilket han ÄLSKAR oväntat va ?:) Kom hem vid halv nio så då var det bara att göra oss klara för sängen så William kunde komma i säng för att orka med dagis på måndagen.


Men helt klart en suuuper helg har det varit.


Massa kramar till alla :) seee you

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards