Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Jenny - 7 juni 2007 22:40

Helt otroligt att man kan sakna nån så fort ha åker i från mig! Sitter här hemma och ska snart gå å lägga mig å det är då det känns HALLÅ!!! gå å lägga sig ensam i sängen :(

 men men han kommer ju hem i morrn :)

Blir en mys fredag då kan man  hoppas på...

Har hunnit sitta å fixa lite inför midsommar i all afall,

hoppas han blir nöjd min älskling:)

Men det tror jag nog!


Har laddat upp lite bilder nu som jag tänkte jag skulle dela med mig, lite av varje;)

Av Jenny - 7 juni 2007 09:54

Jag måste ju bara säga vilket UNDERBART VÄDER =)

Just nu är livet så njutbart det går att bli .. I går var man ju ledig så härligt å vädret var på topp! Klev upp på morgonen och uppmärksammade att Jonny inte låg i sängen  hm... Gick upp för att kolla då visade det sig att han låg på soffan illa mående hade kräkts på natten:( Snacka om otur vi som hade planerat en heldag tillsammans å bara mysa som en familj, men det gick käpp rätt åt skogen. Men jag Å William ville såklart hitta på nått, så vi pratade lite med grannen å det visade sig att dom hade samma planer som oss, nämligen åka till dommarudden :) Så vi tog vårat pick å pack in i bilen å åkte dit. Vi började med att bada lite så barnen fick svalka sig lite i värmen. Efter det fikade vi lite sen visste vi att det var ponny ridning vid tolv så vi traskade dit så barnen skulle få rida:)


Jag var ju helt övertygad om att William skulle tvärvägra men hör å häpna mammas lilla fegis satt sig på hästen med ett leende hihi har lite kort som jag tänkte jag ska lägga upp måste bara ladda ner dom till datorn :)


Vi kom hem vid två helt matta av värmeslag, Klädde av William så han fick hoppa i poolen hemma då var det bra i gen :) Själv satt jag mig å stekte en stund i solen:) Men det varade inte länge var för varmt för det .


Eftersom Jonny åkte till Malmö i dag så ville han ha lite skjortor strukna, när han inte orkade själv av illa mående stackarn så jag tog fram strykjärnet mot kvällskvisten när William somnat å fixade det sen efter det tog jag en KALL duch fr att svalka mig.


Sen var äntligen dagen över å jag kunde ramla ner i soffan för ett avsnitt av LOST.... Kan det aldrig ta slut :) Men bra är det ....


Ha en underbar dag kramizzar

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards