Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Jenny - 11 juni 2007 09:21

En helt fantastiskt härlig helg...

Kom hem i fredags efter jobbet, var tvungen att hämta William hos sin farmor eftersom  Jonny vart i Malmö. Efter det åkte vi hem och inväntade att han kom hem. William vart överlycklig att se honom hihi.

Efter att William somnat, somnade Jonny lika fort hihi så jag satt i min ensamhet hela fredags kvällen vid datorn skönt de me:)


På lördagen klev vi upp å åt en god lördags frukost, sen efter lunch packade vi våran badväska och for till dommarudden för lite svalkande:)

Precis när vi ska parkera ser vi Jonnys barndoms kompis Fredrik med familj så det vart jätte trevligt fick William en bad kompis med oxå :) Visserligen har dom inte träffats på jätte länge så dom lekte ju inte direkt i hop.

Efter att vi var nöjd med badlek å sol så packade vi i hop och åkte hem. Förberdde grillen för att grilla lite kyckling mums :P Strax innan maten var klar dyker Bosse upp, trevligt trevligt så han fick lite mat han me:) På kvälls kvisten satt vi ute med grannen å drack lite vin å snackade skit super trevligt som alltid!


På söndagen tog jag tag i att städa ur övervåningen så vi kan flytta upp innnan midsommar ååå det kommer bli så fint där uppe. Sen på eftermiddagen tog vi med oss Molly å William och for till dommarudden för lite svalkande. Rikitgt härligt.... Älskar dessa underbara helger.


Men nu är det vardag i gen å åter 5 dagar kvar till helg....


Ha nu en underbar dag alla så hörs vi krams

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards