Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Jenny - 13 juni 2007 16:50

Nu är det äntligen bara fem minuter kvar av denna dag, fattar inte att man ska vara så trött hela tiden =O


Nä hem till min goa son å få lite kärlek:)

Av Jenny - 13 juni 2007 15:06

I dag kommer svärfar på middag:) Då blir nog William nöjd hihi.

Han fyller år i dag så då är det klart han ska få lite mat & present.


Det är det minsta vi kan göra för honom med tanke på att han hjälper oss så otroligt mycke när det gäller övervåningen som precis har blivit klar & så.


Han har offrat nästan  varje helg i ett och ett halvt år som det har tagit att bli klar med övervåningen. Då ska vi tillägga att när vi flyttade in i huset var övervåningen oinredd alltså bara spångolv osv.. Så dom har jobbat näst intill alla helger i ett och etthalvt år, förutom sommaren då dom har snickrat i hop en altan å vedbod:) Duktiga är dom. Nu är det bara garaget kvar haha man blir aldrig klar med ett hus:)


Nu ska jag jobba vidare...


Have a nice day:)

Av Jenny - 13 juni 2007 08:22

Ja då var det halvlek på denna vecka, ganska fort går det i alla fall. Ingen aning vad jag ska göra till helgen i och försig så det  finns ju inget att se fram i mot förutom sovmorgon förståss:)


I går när jag kom hem gick jag å William och bada i badkaret alltid lika mysigt å få en liten egen stund med honom sådär på kvällen innan han ska sova. Det händer så otroligt mycke med honom mammas lilla goknopp:)


När vi var klara nattade Jonny William & sig själv dessutom haha. Jag vart ensam uppe i vanlig ordning, men men det är skönt det me tycker jag. Fast jag borde ha tagit tag i lite saker som måste vara klart till midsommar men jag kände mest för att lata mig framför tvn så det fick det bli, var en bra serie på femman kl 21.00 riktigt bra, den ska jag nog fortsätta följa:) Kommer dock inte i håg vad den hette... hm.. ja ja bra var den i alla fall.


Hoppas alla får en bra dag , det ska jag försöka med kram kram


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards