Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Jenny - 15 juni 2007 15:31

Om en timme tar jag helg sååå skönt:)


Hem å njuta lite med familjen . Saknar William så otroligt mycke om dagarna min goa prins. Finns inte ord för hur mycke jag älskar honom nummer ett på min lista.


Det var väl lite elakt sagt mot Jonny men han är ju inte min son:)

Älskar ju honom på ett annat sätt...

I alla fall ska det bli skönt med helg.


Resume av denna vecka på jobbet;

- lite att göra

- långtråkigt

- Hemlängtan

- Stundvis roligt


Fast jag trivs i alla fall som fisken i vattnet så det gör inget att det är lite långtråkigt i bland:P


Nu ska jag samla in sissta posten som ska gå innan jag åker hem .


Ha nu en underbar helg:)


Puss å kram

Av Jenny - 15 juni 2007 08:13

Då var det äntligen fredag, Som man längtar till dessa helger:)


Denna helg kanske inte är så mycke att längta till men man får ju i alla fall sovmorgon, alltid nått!!

Får se vad som händer i helgen är det fint väder så åker vi nog med svärfars båt annars blir det crossbanan som gäller:P


Nästa helg är det midsommar å Jonny fyller år, det bästa med allt är att Hanna och Liselott kommer:) Mina goa vänner som alltid finns vid min sida älskar er. Även om man inte ses så ofta så är det endå som man setts i går när man väl träffas helt underbart:)


Nu ska jag jobba lite så hörs vi säkert senare puss å kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards