Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Jenny - 29 juni 2007 15:59

Jiiippiii det är äntligen fredag och klockan är fyra det innebär att om en timme är jag påväg hem såååå skönt:)


När jag väl kommer hem blir det väl ingen mys fredag direkt.. Jonny ska gräva med hans pappa halva natten å grannarna är inte hemma:(

Så jag får väl sätta mig vid datorn hemma å sörja hihi...


Ne då ser att solen tittar fram så det kan nog bli en stunds avkopplande på altanen tror jag kan bli riktigt nice:)



Av Jenny - 29 juni 2007 08:17

Kan inte fatta att man kan sova så mycke som jag:/

Denna vecka har jag gått och lagt meíg vid nio varje dag tror jag, kanske inte somnar då men är endå helt död...

Jonny stackarn kämpar på med grävandet där ute.. Han är helt slut han med, fast han har ju verkligen en anledning att vara trött.


Ja nån gång kanske man blir pigg. Längtar till semester nu i alla fall. En vecka kvar ååå det ska bli så skönt. Har i alla fall planerat nu att vi åker till Sundsvall så vi kommer att bo hos Hanna och se Gabriella och Jonas:) Det kommer nog bli super kul, alltid lika kul att åka till Sundsvall. Ne nu är det lite jobb ha en härlig fredag kram kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards