Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jenny - 3 december 2008 14:49

På fredag är det julfest med jobbet ska bli riktigt trevligt, men misstänker att det inte får bli så sent då jag har en till fest att gå på på lördagen:) Maskerad fest:) hihi!

Inte en aning vad jag ska ha på mig, gravid å dan som man är !!!

Så förslag är alltid bra!

Har lite ångest över att jag får se min son ytterst lite i helgen men jag vet att han är i goda händer i alla fall:)

I går när jag kom hem och dom hämtade upp mig, det första William sa till mig va "mamma jag älskar dig" Utan att jag hann säga hej ens...

åååååå Älskar min underbara son han är det bästa som finns!

Får hämta honom på fredag natt när jag kommer hem och lägga honom i våran säng så vi hinner kramas lite:) Hi hi!!

Ne har inte så mycke att skriva om känns det som.

Blir deso mer efter helgen kan jag tänka med blder och roliga historier:)

Krams

Ovido - Quiz & Flashcards