Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Jenny - 8 december 2008 20:24

Vart aldrig några bilder på självaste

25 åringen men några är du med på i alla fall :)

Hoppas att du har nån bild på dig och nicklas tillsammans som man kan få ;)

Ni var väldigt mäktigt klädda i alla fall och trevligt var det!

Även om vi bara stanna till ett....

Wich!!! (Sexigt med tofflorna va)

Scary!!!!

Det ser lite tungt ut haha

Evelina i action:)

 

 Go Go!!!

Värsta pimpen:)

Är han inte snygg Krister:)

Sexiga julmor:)


Ja detta var några utav gästerna och trevligt hade vi:)

Så tack för en trevlig kväll.

Hoppas att du tyckte om presenten oxå Evelina!


Av Jenny - 8 december 2008 20:17

Grattis till 3 av kollegorna som vann boule tävlingen och kommer att delta i svenska boulemästerskapen 30 Maj!

Ha ha jag är verkligen inte avensjuk:)

Efter boulen bar det i väg för julmiddag på Van der nootska palatset på söder.

Riktigt mysigt ställe måste jag säga och god mat var det oxå.

Dock inte lika mycke utbud av vad som brukar finnas, men klart störst mysfaktor.

Det var riktigt trevligt som man kan se nedan:)

3 St som är riktigt glad i hågen:)

Ja Jenny du bara ler, vad är hemligheten!

Det vart i alla fall en relativt tidig kväll, eller ja tidig vart den med tanke på när jag brukar va hemma:)

Jonny var nog lite i chock när jag öppna dörren hemma vid tio:)

Men jag hade ju en lördag att försöka ladda till för att inte göra Evelina besviken:)

Kanske gjorde det endå vännen vad vet jag, höll väl inte i gång som jag brukar men men sorry för det!

Gör ett nytt inlägg från maskeraden!

Ovido - Quiz & Flashcards