Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Jenny - 17 december 2008 07:32

Ja då var det dags i gen då:)

Han har vart jätte dålig i magen så lika bra att va hemma.

Tjurade som attan i morse, visste inte vad han ville.

Men märkte på han i går när jag hämtade honom hos farfar att han var lite spak plus att han inte åt nått till middag och hade hänt två olyckor på dagis. Och det hör inte till vanligheten så nått står inte rätt till i alla fall.

Jonny är ju i väg på en såkallad konferans med jobbet. / Julfest.

Har inte hört nått från honom så antar att det var lyckat.

 Han kommer hem i kväll så man får väl höra då antar jag.


Helgen som gick var hektisk, inhandling av julklappar, shit alltså vad folk handlar leksaker till jul inte klokt vad pengar det måste gå....

Allas vagnar var som berg med en hel hög av julklappar.

Vi var inte så dåliga vi heller:) Men försöker verkligen att inte skämma bort för mycke tycker att man ska lära sig värdet av saker redan från liten ålder om jag ska va ärlig!

Nog för att det vart mycke, men vi försöker köpa lite mer kvalite och mindre grejer..

Så i alla fall hela lördagen bestod av julklapps köp var till Ikea till och med men inget till oss denna gång, lite flytta hemifrån grejor.

Söndagen bar det i väg för att fixa mammas och Jonnys mammas julklapp och sen framkalla lite julkort som jag hoppas kommer fram i tid:)

Det var den söndagen det å så hade vi tur att få se Sonja, Sanna och Shirley i Täby shit alltså deras skiva verkar riktigt bra..


Just det i fredags var vi och åt middag på thai resturangen i Åkersberga med pappa, Annethe och Annethes föreldrar. Super trevligt var det var så himla länge sen.. Sen gick vi runt på Berga natta å kikade lite.

I alla fall vi tjejer;) Killarna kunde inte hålla sig från ölen:P

Första gången jag va på berga natta, tyvär regnade det så det var inte så mysigt att gå ute men endå.

Var i alla fall hemma vid halv elva å så var den fredagen avklarad!!

Nu ska jag ta hand om min son som vill ha lite kärlek.

Ha  en bra dag.

Lägger in lite bilder från veckan som va



Ovido - Quiz & Flashcards