Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Jenny - 23 december 2008 21:36

Japps nu var man klar med det som kan förberedas inför i morgon...

Helt slut.. Gjort julskinka som visade sig inte vara färdigkokt!!!

Gjort gubbröra.

 Kokat äggen så det var klart.

Städat toaletterna dammsugit, men vägrar torka golven kommer va lika skitigt i morgon kväll i gen endå!

 Slagit in det sissta julklapparna. Å ställt fram borden och lagt på duk.

Allt för att man ska hinna med lite sovmorgon i morgon:P

I eftermiddag var pappa förbi och sa hej..

 Ååå det är så härligt att han finns i mitt liv är så lycklig!!

Så i morrn springer jag över till grannen å lämnar klappar till barnen sen hem å fixa det sissta.. Ska bli skönt när julen är över:) hahaha!!

Natti natt !!!

Av Jenny - 23 december 2008 09:39

Ja snart vankas julafton i familjen Hedman/Lagerlöfs hus!

En massa stress och en massa fix innan man kan koppla av på julaftons kvällen, men visst ska det bli mysigt!!

Tyvär har William legat sjuk hela helgen och vi hoppas och håller våra tummar att dagen kommer att se bättre ut. Han hade vart pigg i går men när jag kom hem så började han klaga på ont i örat osv:( Mammas älskling inte vill jag att han ska va sjuk på självaste julafton!!!!

Inte han heller för den delen!!

Granen är i  alla fall uppsatt så i natt kommer förhoppningsvis tomten och lägger klapparna under granen;)

I kväll ska jag göra julskinka och städa städa städa... Uch, som tur var fick jag hjälp av Jonny så han städade övervåningen och kontoret i går så det är bara nedervåningen kvar i kväll så det ska jag väl klara av:)


Just det nyår är planerat oxå!!

Jonnys barndoms kompis Danne hans tjej och deras barn. Så det ska bli jätte trevligt. Jonny ville ha en lugn nyår och för mig kvittar det i gentligen så det kommer bli en bra nyår!

Nu måste jag jobba lite.


God jul om vi inte hörs innan i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards