Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Jenny - 4 december 2008 08:08

Fattar inte var tiden tar vägen är inne i Vecka 30 nu shit alltså!!!!

Känns härligt i alla fall, längtar så efter Williams syskon.

Nu har Jonny bestämt va han ska va på maskeraden:)

Bara jag kvar då!!!

Det löser sig säkert måste bara plocka fram min kreativa del:)

Vi har inte skaffat barnvakt än, håller på att tjata på Jonny att han ska prata med sin far men han glömmer hela tiden:)

Men det borde inte va nått problem om han inte ska bort eller nått.

Satt och kollade på biljetter till Disney on ice nästa år vore riktigt kul att se!

Nån som sett den?

Biljetterna var så billiga tyckte jag så man blir rädd att det är dåligt:)


I går låg Jonny på soffan hela kvällen å klagade på att han inte mådde nå bra:(

Hoppas verkligen du piggar på dig gubben, känns som du haft din besärda del!

Ne nu är det jobb dax.

Ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards