Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Jenny - 19 december 2008 08:02

I går hade jag tid på MVC, tycker alltid det är lika mysigt att komma dit. Men i går började jag känna oro!!!!

Min barnmorska kudne inte få så bra mått på magen så hon vill ha en läkares utlåtande om dom ska göra ett tillväxt ultraljud :(

Sen när hon kände tyckte hon det verkade som den redan var fixerad..

Kan väl va bra eller???

Sen hade jag jätte dåligt järvärde... Inte undra på att jag vart så trött!!!

Sisst jag var där hade jag 120 och i går hade jag 103 så jaaaa lite skillnad skulle man kunna säga!!!

Så nu blir det till att äta järntabletter så det sprutar ut ur öronen:)

Men i alla fall jag hoppas verkligen det blir den 30 snart så jag får komma och mäta magen i gen å se så det inte är nån fara.....

Annars såg alla värden bra ut och hjärtat slog som det ska så kanske oroar mig i onödan vad vet jag?

Ne nu blir det jobb av ha en bra dag å hörs vi inte innan, trevlig helg:)

Ovido - Quiz & Flashcards