Livet om mig och min familj

Alla inlägg under april 2009

Av Jenny - 3 april 2009 08:34

I dag åker Jonny upp till norrland.

Det kommer verkligen bli jätte tomt här hemma var evigheter sen jag var ensam i en vecka.

Tror inte det hänt under min och Jonnys tid tillsammans.

Så det känns lite konstigt kommer bli tomt till middags dags..

Men i morgon kommer min underbara vän Liselott och myser :)

Hoppas på kalas väder så vi kan grilla och känna att våren är på inkommande:P

Men sen har jag inget mer planerat förens till påsk en av dagarna då jag ska hem till pappa och annethe!

Nej uch det kommer nog bli fruktansvärt tomt men men det är bara en vecka får se till att planera in lite aktiviteter..


Nej nu till lite possitivitet:)

I går gick jag världens härliga promenad.

Först packade jag in Alva i vagnen så promenerade vi ner till centrum, det tar väl en timme att gå.

Sen träffade vi på Tove som planerat och tog en promenad längs kanalen.

Jätte mysigt fick jag prata av mig lite:)

Och så bestämde vi oss för att boka hotell för High chaparall i Juni wiii!

Efter det gick jag hem till Jonnys farmor och farfar och fikade lite innan vi fortsatte våran promenad dag hemåt.

Så jag gick hemifrån 9.30 och var hemma 15.30

så underbart väder kan man inte motstå alla dessa härliga promenader.

Samma i dag ska jag och Alva ta en promenad hon sover nu men det får bli en lunch prommis:)

Sen ska vi skjussa Jonny till Danderyd.

Här kommer två bilder från i går.

Av Jenny - 2 april 2009 09:19

ååååå pratde nyss med min underbara son...

ååååå saknar honom vad är man utan honom???

Han hade det i alla fall jätte bra dom åker skoter åker till badhuset.

Har en massa farfar tid:)

Han sa i alla fall att han saknade mig ända upp till himlen....:)

Det är hans uttryck för hur mycke det är!

Nu är min dag gjord i alla fall skönt att få höra hans röst min älskade son!

I dag blir det promenad ner till centrum, ska träffa Tove där så ska vi gå en promenad så i dag blir det verkligen att röra på sig:)

Var på återbesök på MVC i går oxå.

Har gått ner alla 8 kilon sen jag va gravid så det va skönt nu ska jag ner i alla fall 5 kilo till till att börja med!

nu ska Alva få mat sen är bär det av ner till centrum.

Ha en bra dag alla.

Ovido - Quiz & Flashcards