Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Jenny - 18 januari 2010 13:03

Ja det är dagen då båda barnen är hemma å sysselsättning är prio  

Så när vi ätit frukost å gjort oss i ordning packade vi på oss alla kläder då Alva endå skulle sova. Så gick vi ut i snön och gjorde en grotta!!!

Jepps sen dags för lunch..

Lite mat till William, lite till Alva åså lite till mig!!!

För mig vart det en svampomelett  mm smaskens...

Helgen var GANSKA lugn  

Var ut till Täby kyrkby på lördags kvällen å åt middag å hade det trevligt med 14 till tjejer....

Riktigt roligt var det å vi avslutade kvällen med en massa dans på dansmatta...

wiiiiihooooo!

Fasiken va kul de e måste ta tag i å dansa på min tar mig aldrig tid bara!!!

Men man kanske ska göra det i morrn när Alva ska sova hihi!!!


Mmmm just det hoppas på en film kväll hemma hos Lotta och Micke...

Myyyy goood vilken bio skärm....

å vilket bio ljud ne de e inte klokt vilket system dom har fixat till!!
Dom hade i alla fall jätte fint hemma så det var kul å komma å se nya huset!

I morrn e det dagis i gen å jag har inga direkta planer faktiskt ta det lugnt å kanske röja av övervåningen på damm   

Ha nu en fortsatt bra måndag.

Tjilivippen!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards