Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Jenny - 24 januari 2010 21:11

Kan säga att jag kommer nog aldrig besöka jourläkarna i Åkersberga mer..

Vi va där i lördags då vi misstänker oråd med Alva.

Hon har hög feber en rejält skällande hosta å jätte snorig!!!

M vi komemr dit å berättar situationen och hur det blev, för allt började ju när vi tog svininfluensa spruta nr 2.

Ja det hela slutar väl med att han gissar sig till att hon har en lätt förkylningsastma eftersom han lyssnade en väldigt kort stund och under den korta stunden skrek Alva som aldrig förr!!!

Så det hela slutade med att vi kom hem med en pulmicort..

mmm det funkade ju bra...

Vaknade i morse och Alva hade jätte svårt att andas inte blivit bättre alls.

Så vi bestämde oss föra att åka till barnakuten på danderyd för där känns det mer som ett tryggt förtroende..

Kommer dit och läkaren flinar när jag säger att hon fick pulmicort...

Hallå det vidgar ju inte luftrören på en gång det är ju en långverkande dos man tar för att må bra på sikt...

Ja hon fick inhaler och så en dos kortison..

Sen ska hon ta airomir då å då!!
Men ja som kvällen ser ut känner vi kanske en aning förbättring men endå inte riktigt nöjd så får se hur kvällen/natten slutar!

Funderar på att ringa dit och kolla med dom om det ska vara en  markant förbättring efter besöket eller om det blir bättre på sikt!!!

Hm ne tror jag gör det bättre att ringa en gång för mycke eller hur!!!

----------------------------

Ja ne bara och vänta å se ....

Hoppas det blir bättre snaaaaart!!!!!

Vill ju att lillgumman ska ha det bra såklart:(

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards