Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Jenny - 25 januari 2010 22:12

Dit åkte jag i dag efter jag ringt runt lite..

Och där var vi inte ensam fick vänta i nästan 2 timmar innan det va vår tur men men

Väl kommer in så tycker inte hon att det är förkylningsastma utan snarare falsk krupp!

Ok det ligger ju faktiskt närmare våra tankegångar eftersom vi inte känner i gen hostan sen tidigare!!

Men endå det känns inte som man vart tryggare direkt :/

Men i alla fall fick vi medecin och faktiskt stundvis under dagen har det vart bättre men verkligen inge större skillnad..

Men det gäller att hålla henne lugn så just nu är det mycke bära som gäller!!
Men såklart att man gör det.

Just nu ligger Jonny med henne i sängen för det finns ju inte på världskartan att hon lägger sig i sängen ensam för hon vaknar ofta och vill ha vatten..

Å klart att mamma och pappas hjärt lider med våran prinsessa så då får hon all ömhet hon kan få.

I morgon JA i morgon en annan dag med nya möjligheter förhoppningsvis...

Nu åter till paradise hotel :P

Weeee  

Hoppas på en bra natt i natt  

Av Jenny - 25 januari 2010 08:15

Ja i natt var det en sån natt då Alva verkligen inte sov nånting.

Vakjnar å är jätte ledsen var 5 :e min å så vill hon dricka vatten, antagligen för att kanske lindra smärta i halsen. Inte lätt när man inte kan fråga å få svar  

Så man är helt död så här på morgonen men man har ju en till att ta hand om!

Vet inte riktigt hur jag ska göra nu rosslar det mest om henne när hon andas ut...

Suck ska man ringa och kolla om det oxå? Kan det va annat???

Ja klart jag måste det bättre å ringa en gång för mycke kan ju inte skada!


Fasiken kommer nog aldrig mer ta nån spruta med massa skit i på mina barn:(

Stackars lilla trollunge.

Ne får ta tag i att ringa återkommer...

--------------------------

Ne inser nog att det är svårt att andas ut oxå med astma så ja det är väl förkylningsastma hur lite jag än vill det   

Men å andra sidan är det väl bra att kunna konstatera det..

Men hoppas inte det dyker upp nån annan läskig sjukdom..

Ne nu inta morgonen och fundera på vad man ska hitta på innanför dessa väggar..

Ha en bra dag alla....


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards