Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Jenny - 23 januari 2010 21:58

Jo så blev denna dag.

William åkte på kalas till en kompis på dagis i dag mellan 12-14.

Och under tiden här hemma fnulade jag å Jonny på om vi verkligen behövde ringa läkare.

Men vad har man att förlora vi ringde å fick tid hos jour läkaren.

Men vet inte om det var så mycke nytt han tyckte det pep lite å pågrund av hennes såkallade skällande hosta är det väl krupp som han vill kalla det!

Men det vi fick ordinerat var pulmikort haha vet inte om jag stavar rätt.

Men man e van med den i alla fall med tanke på att William använt den flitigt.

Så ja nu ska vi väl ge henne den minst 10 dagar..

Håller på att gå åt just nu för hon kan ju inte sova på nätterna å alvedonen verkar inte göra nån direkt verkan..

Så jag å Jonny är ANINGEN slitna för tillfället men va fan det ska väl inte vara så länge kan jag tycka.

Bara det att det kryper i kroppen när nätterna består av NADA sömn å på dagarna kan man inte riktigt ta i gen den!!!
Ne semester vore väl behövlig men det kan man väl se sig om i månen efter  

Vad som står på morgondagens lista har jag inte en aning om men nån utav oss får se till att hitta på lite bus med våran äldre prins  

Ne nu åter till hosta,snuva,oroligheter å sömnlöshet!!!
Hoppas ni andra har en bättre helg...

Liselott du tänder väl lite ljus å myser där hemma för oss va!!!  

Byebye!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards