Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Jenny - 31 januari 2010 21:34

I går kväll bestämde vi att åka i väg till Lekiz med William och Alva så det fick hända lite kul för dom på helgen oxå!  

Så William rusade in där när vi kom dit.

Efter en halvtimme får vi härligt sällskap av Danne med barn så William fick sig en lekkamrat oxå!

Man kan ju säga att Alva fick det oxå men tror inte dom mtchade så bra i dag  

När Danne å barnen kom var Alva i sitt esse å lekte medans Charli var trött å nyvaken..

Lillkillen det va en långstart sträcka.

Men när han väl fick i gång farten vart Alva trött av alla nya intryck.

Så hon satt mest i knät med få undantag till rutchkana och lite annat!

Trevligt var det i alla fall synd att du inte va med Anja men det blir fler gånger!

Sen bar det av å storhandla lite har i princip tömt allt här hemma och har handlat mest för dagen så nu var det dax för en updatering.

Sen raka vägen hem Alva somnade William NÄSTAN  

Men vi klarade oss...

Så han somnade rätt snabbt i kväll lillbubben.

Alva somnade vid åtta helt slut hon med...

Hon sover än... peppar peppar

Vi har haft det ganska bra med sömnen på sisstonde så jag hoppas det peppar peppar håller i sig.

Funderar på att ha lite barnvakt till helgen å göra nått tillsammans för första gången på ja gud vet när..

Men än är det söndag å det hinner gå många tåg innan fredag:)
Nu ska jag snart krypa ner under täcket å säga natti natt för i dag å hoppas på en ny fräch härlig vecka..

För den som vart vill jag mest förtränga förutom det härliga kalaset i lördags det var toppen på min vecka!!!  

Så alla som åker å jobbar i morgon hoppas ni får en bra arbetsvecka

Och till oss mammalediga njuuuuut av ledighet å barn!Å till sjuka vänner KRYA PÅ ER längtar att få komma å hälsa på er,

våra nyinflyttade kära "Grannar"

Puss å kram!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards