Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Jenny - 20 januari 2010 09:13

Ja i går var det måndag för oss .

Eftersom William e ledig på måndgar så känns det inte som måndag då!!
I alla fall gick det ju smärtfritt å lämna somvanligt sen hem å Alva somna efter en stund. Och som utlovat tog jag fram dansmattan å dansa på lite  

Det e ju riktigt kul.. Men Alva är ju ingen sjusovare så  länge varade det inte tyvär!!

Sen myste å lekte vi lite å så lite lunch!!
Å sen närmade sig kl 2 å det var dax för att hämta William..

Mmmm kommer till parkeringen där det var KAOS inte en ledig parkeringsplats..

PLUS att skolbussarna som ska hämta barnen står å täcker vändplanen, men hallåp hur vore det å kanske flytta lite på sig när man ser att det kommer nån å försöker vända på VÄNDPLANEN!!!
Ne gubbarna sitter bara å tittar på, så tillslut brister det när jag inte kommer nånvart... Kastar mig på tutan å sen parkerar jag i vändplanen.

Tar ut Alva å går fram till ena skolbussen..

Ja är det verkligen meningen att ni ska stå mitt i VÄNDPLANEN är det inte meningen att folk ska kunna åka å vända bilen här???

Ne rektorn har sagt att vi får stå här...

Ja men HALLÅ hur vore det att flytta sig lite när det kommer nån som måste vända SUCK!!!

Ja han kläcker ur sig - ja här kan du ju inte parkera!!
NEHE!!! Men ser du nån annan parkering i närheten eller!!!
Sen gick jag  

Bara LITE bitter!!!!

Ja sen packade jag in barnen i bilen, å så bar det i väg till BVC som jag kollat ut på deras hemsida att det ska finnas vaccin å  att dom har öppet..

Japp, parkerar bilen ut med barn å barnvagn..

Å så möter jag en tjej påväg dit..

DOM HAR PLANERINGS DAG!!!!
VA!!! Skojar du med mig???

Ne å hur svårt är det att informera om det??
VIsst William vart glad men jag som var toksvettig sen tidigare

muttrade men insåg att det finns inget att göra åt det....

Så vi tog vårat pick å pack å åkte hem till gammel farmor och gammelfarfar...

Å där fick vi gott fika å inväntade Jonny, men jag det skulle ju inte heller sluta gott.. Han ringer kvart över fyra å säger tat han missat bussen som går TIO I FYRA!!! mmm tack för infon så vi åkte hem å lagade mat istället!!!

aJa visst låter det som en bra dag..

Och för ett härligt avslut på den dagen så tog det en timme att natta Alva hahaha

Ett skämt!!!
Men i dag är det en ny dag med nya möjligheter YES!!!
Puss å kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards