Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Jenny - 26 januari 2010 12:34

Ja i dag har det vart fart på lillgumman faktiskt...

Hon har ränt runt å visst har hon kommit å tankat å gnällt lite men hallå hon e ju sjuk..

Önskar man bara kunde få svart på vitt att hon kommer att va pigg å man skulle endå kunna åka upp.

Nja lite väl mycke önsketänkande nu kanske:)

Men får väl se hur natten blir helt enkelt. Det enda avgörande, för hur det än är måste man orka sitta å köra i 4-5 timmar.

Ne jag har faktiskt lagt det på hyllan blir så besviken i natt om den blir hemsk.

Ska ringa dagis i dag å säga att William kommer i morgon för här hemma blir han ju helt galen av att trampa runt...

Så avis på Marika som är uppe å gör Sundsvall just nu..

Vill så gärna träffa nära å kära..

Denna resa jag tänkt åka på var ämnad för Hanna.

Hade tänkt säga hej till Gabriella på vägen in till Sundsvall å Jenny med familj på vägen hem ..

Men men Sundsvall står kvar, det kommer fler tåg!!

Marika hälsa alla där uppe.

Nu åter till mamma tjänsten  

Av Jenny - 26 januari 2010 10:07

 

Jag hade en jätte plan om att åka upp till Sundsvall till min bästa vän och hennes blivande man i dag, men tyvär är det ju så att Alva har vart dålig på sisstonde och verkar inte se nån framgång tyvär  

Av hela mitt hjärta hade jag velat  sitta med Hanna i kväll å några dagar framöver å prata skit och bara njuta av en underbar väns sällskap..

Men nån där uppe ville inte det så ja då var det väl meningen så!!

Måste tänka på Alvas bästa och det är ju hemma såklart så ja, Hanna hoppas det inte dröjer till nästa tillfälle för jag saknar dig sååå har en grym Hanna abstinens nu!

Å ja i morgon Åker Jonny till Tyskland i gen, jepp nu är det i gång i gen.

Tyvär lite dålig tajming då Alva sover skit dåligt om nätterna men allt går med lite stark vilja.

Så i stället för att vara upp i Sundsvall med de bästa så får jag va hemma själv med barnen i min ensamhet när Jonny e borta!!!
Jaaaa visst låter det kul wiiiiiii...

Suck ne nu försöka glädja min son med lite pyssel

Kramelikram!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards