Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Jenny - 1 november 2008 18:06

Ja i dag var vi på under bara barn mässan i Älvsjö. Trodde det bara skulle bli jag och William för Jonny vaknade i natt med världens ont i örat stackarn:( Men han bet i hop och tog lite alvedon. Det är kärlek det:)

Fanns en hel del att se och shoppa, men nån shopping vart det faktiskt inte var mest mysigt att gå runt å kika lite å så var det lite aktiviteter för William:) Det bästa var antagligen att han fick åka skridskor. Inte på riktig is tyvär men huvudsaken var att han stod på ett par skridskor ni skulle sett han när han fick på sig skridskorna en min jag alltid kommer att minnas. Överlycklig att få stappla omkring och riktigt duktig för att vara första gången , men det var ju inte heller riktig is utan nån slags plast.

Men sen bar det i väg hem å så förbi K-rauta för att inhandla fix och flyt spackel så han kan arbeta på i kväll och i morrn:)

Ja middag har vi ätit så nu är det bara att slappa och njuta av att att det är lördag.

Här kommer lite bilder på prinsen på skridskor:)


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards