Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Jenny - 8 november 2008 20:49

Ja nu börjar det berkligen arta sig:P

I morgon ska det fogas sätta på lister helt enkelt slutföra. Dom har vart så duktiga i dag så:) Själv har jag hunnit med ner till centrum och inhandlat morgondagens middag:P mmmm söndags stek ska det bli. Nånting speciellt ska det va för att det är fars dag!

Hann även inhandla lite presenter för det. Sen inhandlade jag Williams vinter ställ. Lite sent ute men har inte tyckte det vart nödvändigt att inhandla förens nu, dock är ju mycke slut men det är sånt man får ta. I kväll får jag nog sova i gäst rummet:( får ju inte gå på golvet i hallen förens i morgon och jag som springer och kissar på nätterna blir ju inte det så bra. Men fint kommer det bli i morrn när det är klart ska bli så kul å se.

Ne nu ska jag va lite social med min andra hälft. Ha en mysig lördags kväll.

Kram kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards