Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Jenny - 12 november 2008 09:31

Ja det är så det känns för det mesta. Man arbetar i motvind.

Det går väl över beror säkert på mina hormoner som spökar.

 Jag är väl inte mig lik antar jag som bara gnäller å aldrig är nått bra.

Ne för just nu känns det så. Men får man inte känna så?

Hur jag än förklarar så är svaret du gnäller bara...

mmmm för att jag aldrig får ett vettigt svar kanske vad vet jag???

Men somsagt jag är säkert extra känslig just nu.

Man är gravid tjock och inte speciellt attraktiv....

Men en sak vet jag och det är att jag längtar till lilla trollet i magen tittar ut.

Den sparkade som attan i går kväll, fast nu är det mer rörelser att den vänder sig och håller på:)

Tänk att man redan kan älska nån som man inte träffat:)

 William satt vid middags bordet i går och försökte komma på namn.

Men det vart bara tillslut " jag vet inte mamma":)

Men jag tror att vi har två namn som skulle kunna vara aktuella,

så vi får se.

Föresten på tal om nått helt annat..

FINNS DET NÅN SOM HAR FÖRSLAG PÅ VAD MAN HAR FÖR LISTER TILL KLINKER I HALLEN: Alltså svart klinker och golvet är i bok.

 Har ju bilder att titta på. Jonny påstår att det kan vara en sort till klinkern och en annan till resterande av hallen

men så tycker verkligen inte jag!!!!

Tänker jag fel???

Tove hur gjorde ni?:)

Nån som har bra tips? kom gärna med det:)

Nu är det back to work ha en bra dag.

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards