Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Jenny - 6 november 2008 20:00

Dom vart inte bäst men det finns i alla fall:)

Ska se till att det fotas varje vecka fram till BF nu.

 Och som sagt i dag gick vi in i V 26.

Det är härligt att va gravid men ännu härligare när den kommer ut:)

På jobbet kallas jag gummi annkan hahaha, ja man börjar ju vackert att gunga sig fram hihi..

Ha en bra kväll!

Av Jenny - 6 november 2008 08:03

Veckorna går så fort men när man väl vill att det ska bli helg går det såååå sakta..... Är så himla trött å vill ha sovmorgon:(

I alla fall nog om det...

I dag går jag in i vecka 26 och min kompis Jenny har BF i dag:) Tänker på dig vännen hoppas du får snart!

Tänk vad tiden går fort V 26 inte klokt!!

I måndags hade jag lunch date med en gammal klasskkompis från gymnasiet Elin:) Var verkligen jätte kul att träffa henne hon har ju oxå hunnit få en lite krabat Walle, hur söt som helst:) Lite trisst bara när man har begränsat med tid att ses men hon har sina svärföreldrar i Åkersberga så förhoppningsvis kanske man får besök när dom har vägarna förbi! Ja vad händer annars?? Jo Tove va så snäll i går och tog med sig William hem när hon hämtade Adam. Tack Tove betydde mycke för William att få gå hem tidigare för en gångs skull:) Han var jätte stolt över tatueringen oxå:) Det var minsann Tove han hade fått den av och inte Adam:) Stort tack vännen! I helgen blir det att lägga klinker i hallen ska bli spännande å se hur det blir. Vi satt och pratade i går om hur det ska se ut osv. Tror det kommer bli super snyggt när det är klart. Jonny är ju rätt händig så jag har inga tvivel på dig älskling!

Nu måste jag jobba på men ha en underbar dag alla.

Kramelikram!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards