Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Jenny - 19 november 2008 20:47

Inte lika bra på att fota magen denna gång.

Men inte helt bortglömt i alla fall.



Av Jenny - 19 november 2008 16:34



Jag ser det snöar det var väl roligt HURRA!

Då blir det vinter

Då blir det vinter

Som vi har önskat HURRA!

Då tar vi kälkarna fram och Pjäxorna på

Och ut i backen vi åker

Och hej vad det går:)

Av Jenny - 19 november 2008 16:13

Ja det vore väl nått det...

Försöker hinta till Jonny att jag vill ha en i julklapp,

men tror han e svår flörtad, så jag får nog drömma lite till;)

Här har vi i alla fall en i det märket jag vill ha dom e ju sååå grymma!


Av Jenny - 19 november 2008 10:17

Grattis Jenny Och Niklas till eran son som kom i går kväll efter hårt kämpande:) Är jätte glad för eran skull att ni slipper vänta längre:)

Hoppas att vi kan höras å ses snart så man får snosa lite på bebben:)

Och ett stort grattis till dig min vän Hanna som fyller år i dag. Hoppas att du blir väl omhändertagen och ompysslad för det är du värd gumman.

Önskar jag kunde vara hos dig men jobb jobb å åter jobb:(

Men dina underbara söner tar säkert väl hand om dig!

Ja det var ett tag sen jag skrev nu men har inte haft så mycke glatt att berätta om så i dag var en ypperlig dag att skriva.

Dagen började bra när jag läste Jennys mess att dom äntligen fått men sen fick jag dock sitta på bussen i köer från halv åtta till 9 blä.. Normalt tar det ´35-40 min. Men men man får lära sig nått av att försova sig:)

I morgon är det Williams andra tandläkarbesök så då blir det lite sovmorgon ska va där 10. Han tjatar varje dag om när det är torsdag och han ska få gå till tandläkaren:) Han skulle bara veta hur tråkigt edt är i gentligen!

I helgen kommer Billy och Felicia antagligen upp, så full rulle blir det, jag hade tänkt bjuda hem min käraste vän Liselott i helgen men får skjuta på det lite då:( Saknar ju våra mys kvällar gumman... Men kanske kan planera in nått till nästa helg!!!

Ha en bra dag

Kramizz

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards