Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Jenny - 9 november 2008 19:38

Jepps, fars dag i dag:)

Vaknade i morse när jag hörde att familjen va vaken vid halv åtta. Så jag ropade på William att han skulle hämta pappas present :) Men efter att han försökt hitta den tre gånger var jag tvungen att kliva upp och hjälpa honom:) Å så fixade vi lite frulle och tog det lungt.

Efter det bar det i väg till K- Rauta för att köpa fogmassa och silikon, även lister var det tänkt men dom hade inget som passade så vi får åka till en riktig kakel affär misstänker jag.

Efter det var det babyland som gällde, så nu är barnvagnen beställd

Brio Happy:) Det vart i svart tyckte inte riktigt om de andra färgerna som fanns, men det blir nog bra!

Så hela kvällen har Jonny jobbat med att foga så duktig har han vart sen fick han söndags stek till middag med kokt potatis å grönsaker och jag lyckades för en gångs skull att få den rikigt bra så jag är sååå nöjd sååå:)

Bra gjort Jenny:)

Nu har jag nattat William å ska banka ner mig i soffan Jonny har redan somnat i soffan helt slut efter allt slit i helgen:) Men han har gjort ett super jobb och jag är så stolt över honom.

Så här ser det ut utan lister.

Det ska ju fårståss puttsas klart och på med lister men det fixar han nog i veckan, tur man har en händig man:)

Nu intar jag soffan, hoppas alla haft en lika bra helg som jag.

Kramis!!


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards