Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Jenny - 25 november 2008 11:52

Ja i morse när jag lämnade William på dagis, tro det eller ej men det var så in i norden halt så jag drutta på ändan:) William såg mig genom fönstret och vek sig av skratt. Ha ha ha tack älskling:)

I helgen ser det ut att bli full rulle.

På lördag är det dop för underbara Ella:) och fick veta att på söndagen fyller Jonnys kusin Andreas 10  År så då blir det kalas i gen.

Ja så nån lugn å ro blir det inte.

Men å andra sidan är det bara trevligt.

Ser fram i mot lördagen med dop  efter det blir det lite mat och så får vi umgås lite med familjen Bergman/Nilsson det blir trevligt.:)

Nästa helg på fredagen är det Jubord med jobbet sen på lördagen fyller Lukas 1 Och Evelina 25 så då blir det partaj:) Så ja två helger fram över känns som det är rätt fullt.

Men man hinner med lite annat i mellan där åxå:) 

Hade velat träffa kusin oxå i helgen men vi får se hinner kanske ses på söndagen innan kalaset.

Nu ska jag ta och äta en bit lunch.

Ha en bra dag


Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards