Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Jenny - 27 november 2008 11:30

Å ska bli så skönt med helg känner jag.

Är så himla trött på mornarna vill bara fortsätta sova:)
Somnade i går kväll vid halv nio haha de ni! I morgon är det planeringsdag på dagis så denna gång får Jonny va hemma och William ska även på synundersökning på BVC så det passar ju bra.

Hade gärna vart hemma men ska antagligen ta en semesterdag nästa torsdag när det är julspel på dagis, ska även till MVC då.

Gäller att planera in flera saker på en och samma dag så får man inte allt så utspritt.

Tänk det är första advent på söndag!!!

Det blev vi varse om när jag kom hem från jobbet i går då Rebecka och Magnus satt upp advents stakarna åååå det såg så mysigt ut,

 så i helgen blir det lite pynta av.

Älskar när man får börja med julpyntet:)
Ska fixa på jobbet i morgon så vi får lite advents känslor här med:)

Men nu ska jag börja fundera över lunch..

Hm torsdag kanske lite pankisar:P

Ha en bra dag

Krams 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards