Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 27 december 2008

God fortsättning!!

Av Jenny - 27 december 2008 21:33

Ja nu var julen över, tänk att man alltid går och stressar upp sig över allt å så är den över på det lilla!!!

Det var riktigt lyckat och alla var nöjda och glada.

Evelina med familj var över med julklapp till William och dom fick deras av oss. Molly stannade lite längre efter evelina Nicklas gått. Dom leker så bra Molly och William!

Sen kom hela släkten å det vart mat för hela slanten gott var det mmm.

Vid halv tio hade dom sissta åkt så det var en lång dag. Vi åt kl 14.30 sen var det julklapps utdelning vid halv fem tror jag klockan blev.

Fick en så otroligt fin canvas tavla av Jonny och William.

Det var en bild på mig å William från spanien såå kul:) Verkligen oväntat!

Ennu en otroligt fin tavla som jag fick av pappa och Annethe som vi har satt upp oxå på övervåningen. Börjar verkligen arta sig där uppe.

Bara platt tven som fattas:P

Juldagen var det middag hemma hos jonnys farmor och farfar vart inte så sent där William har somsagt vart sjuk hela julen. Jäte trisst, har inte alls varit sig lik mest vart ledsen och missnöjd:(

Gör ont i mamma och pappas hjärta men man kan inte göra så mycke tyvär..

Annandagen bar det i väg till Ikea för att handla in lite till Williams rum vart riktigt bra där tycker jag.

Ne nu kommer bilder på magen V 33.

Ha en god fortsättning på det gamla året och ett gott nytt om vi inte hörs innan det :)



 
 
Ingen bild

Jenny

28 december 2008 11:17

Å vilken fin mage!! Och tack för julkortet! :-) Hoppas du mår bra, enligt min barnmorska är min bebis också fixerad djupt ner i bäckengången så han sa att om jag inte tar det lugnt får jag en bebis innan nyår. Så gissa om jag har tagit det lugnt. Men jag kan ju lika gärna gå över tiden... :-) Vi måste ringa och surra någon dag. Kramar i massor till er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Ovido - Quiz & Flashcards