Livet om mig och min familj

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Grattis till världens bästa Annethe...

Av Jenny - 30 januari 2010 20:21

I dag har jag vart på Anneths 50 års kalas vilket såklart va en överaskning och en mycket lyckad sådan!!  

vI samlades hela släkten på hennes sida med lite goda vänner på varsitt håll!

Idèn var att det skulle vara middag hemma hos oss med Annethe pappa Maud och Sven (Annethes mamma och pappa) De planerades så att pappa och Annethe sklulle hämta Maud och Sven som oxå bor ute på Ljusterö för att åka till färjan  

Å det hela var att alla skulle vänta inne hos Maud och Sven å Sjunga med champange  

Och det vart såååå lyckat!!!

Tårarna rann från min kind har svårt för lyckliga stunder  

Annethe är underbar å så vart det hela i alla fall vad jag va med om.

Vart tvungen att åka hem då min morbror skulle hem så vi åkte sex färjan från Ljusterö. Men det hela började två så jag hann ju va med et tag!

Jätte goda smörgåstårtor å gott fika en kalas dag vill jag sammanfatta det, eftersom vi lyckades lura våran underbar Annethe!

Här kommer lite bilder nu dax för soffan med lite film kanske....

               

Tack för i dag!!!


 
 
Ingen bild

Annethe

31 januari 2010 15:37

Tack snälla Jenny. Ja, det var verkligen en stooor överraskning! Helt otroligt! Åhh va kul att du hann ta kort på glasen, då har jag ett minne på just dom iallafall. Ska ju självklart köpa nya + några till, de var så jättefina, och en speciell historia om dem :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 december 2010 08:36

Ja i gentligen kunde jag vara på jobbet just nu, men då jag har en väldigt förvirrad son så sitter jag och väntar på att apoteket skall öppna vilket dom gör snart. Sen bär det av ner dit för att förhoppningsvis medecinen kommit in el skriva på en f...

Av Jenny - 1 december 2010 16:13

I morgon smäller det   Då ska jag få min fantastiska present av min finaste vän Liselott!! jiiihoo!!! Så i morgon  efter jobbet åker jag hem till Liselott för lite mat! Ska bli riktigt kul faktiskt andra gången jag är i globen haha.. och andr...

Av Jenny - 18 november 2010 16:23

Fattar inte vaknade nyss upp och det va måndag, hallå i dag är det torsdag och i morgon fredag , jo jag vet visst är jag duktig på veckans dagar   Men det är i alla fall inte klokt... Helgerna går fort dom med, men försöker verkligen ge barnen de...

Av Jenny - 13 november 2010 12:26


Veckan som gick har bestått av varannan dags vab, känns jätte dumt jänt i mot jobbet men vi måste va hemma å vi måste dela upp det,så ja det enda jag hoppas på nu är att Alva ska bli bra i magen så dagis vill ta i mot henne. Fattar inte vad det är ...

Av Jenny - 6 november 2010 19:49

Ja vi va ju 4 men nu sover Alva och William, Jonny somna nästan direkt vi kom hem från hans mamma!! Han körde måste ha med det att göra   I alla fall riktigt tråkigt att sitta själv en lördag kväll, men vad göra min sambo är trött lär ju inte väc...

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards