Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Jenny - 6 juli 2010 08:16

Ja jag vet inte vart jag ska börja!!!

Det enda jag kan konstatera är att tiden går så ruskigt fort förbi.

Midsommar var helt perfekt vi var lagom med folk och massa skratt som det ska vara..

Natten avslutade med en blixvisit av kusin med sambo och vänner hahaha!!

fIck mig ett rejält skratt..

Det sissta hade precis gått hem kl var ungefär halv 2 på natten jag skulle precis stoppa i det sissta i diskmaskinen och kusin vitamin ringer glad i hågen..

Vi kommer är det ok???

Haha det är klart kusin ni är alltid välkommen..

Somsagt en blixt visit på en 20 min el liknande som bara bestod i skratt :)

dagen efter var lååång och såklart avslutades med pizza för att få ordning på kroppen:)

Sen har det vart jobb, och i förra veckan hade vi afterwork på  taket på jobbet riktigt nice hade kalas väder.

Och kvällen avslutades på Tommys i åkersberga:)

Kan man ha annat än kul med min underbara vän Tove hon är fantastisk att vara med:)

i helgen har pappa och Jonnys pappa vart hemma hos oss och hjälpt till med att få takstolarna på plats..

och på lördagen kom Liselott på eftermiddagen och gjorde mig sällis bland gubbarna :)

Hahaha!!!

Så rose och en massa härliga skratt..

Söndagen bestod av altan solning vi hade så mysigt Liselott busade lite med barnen som tjatade så innerligt:)

Tack vännen för att du är den du är I LÖV YOU!!!!

Ne somsagt svårt att sammanfatta allt när det går så långt mellan gångerna men jag kan konstatera att tiden bara försvinner och man måste verkligen ta vara på den!!!

I kväll blir det allsång på skansen Annethe ska hämta upp barnen så ska vi mötas i stan å avnjuta, Stockholm i mitt hjärta :)

nu börjar min arbets dag!

ha en härlig dag

för det ska jag

Puss å kram

Sessan!!!

 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards