Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Jenny - 23 juli 2010 08:18

                                                

Nu vart det i fel ordning dock   

Men sissta bilden är första om man säger så  

Tog inte med bilder från när grunden gjordes eftersom det va föra året!!

Men måste ju säga att man är lite stolt över Jonny som aldrig byggt liknande och vågar ta sig an det!!
Visst kan det tyckas enkelt för det som har vanan..

Men tro mig det är inte bara att spika upp som man ibland tror!!
Bra jobbat Jonny!!
Hoppas bygget fortsätter att gå smidigt fram..

i helgen börjar panelen att byggas om vädret tillåter!!


Sååå skönt med fredag och i vanlig ordning är helgen fullt planerad!!

Middagsgäster lördag och söndag kommer Jonnys mamma upp och vill ha lite middag, plus att vi ska blåsa upp nån slags båt barnen fått  

Men jag ska inte klaga våra liv har inte vart så aktiva som det är just nu och jag älskar det innerst inne  


Ha en fantastisk dag nu alla..

Puss på er

Sessan

  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards