Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Jenny - 20 juli 2010 13:02

Helgen sprang i väg i vanlig ordning...

Jag va ju ledig torsdag och fredag sååå skönt lite extra ledigt sådär utan nått inplanerat.. Eller ja det vart planerat:)

Torsdagen tillbringade vi med Tove, Adam och Ella.

 

Alltså jag och barnen, Jonny jobbade ju såklart

 i vanlig ordning på taket  

Vi åkte till ett badställe i Sollentuna riktigt härligt varmt i vattnet och rutchkana och andra diverse aktiviteter så vi bestämde med familjerna att dett gör vi tillsammans allihop en hel dag..

Så det ser vi fram i mot när vi kan göra det!!

Torsdags kvällen efter middagen gick vi ner till Kattis och Krister vart lite gott bubbel och såklart badning i poolen  

Hem vid 01.30 lagom rund under fötterna hahaha!!!

Trevligt var det i alla fall!!

Fredagen åkte vi ut till pappa och Annethe på Ljusterö pool hägrade där med..

 

Helt underbart där ute bara slappa i solen och bada sen fick vi middag oxå!

Tack och bock helt fantastiskt där ute i vanlig ordning!!

Hem i gen på kvällen!

Lördagen tillbringade vi hemma på förmiddagen medans Jonny och hans pappa

 

försökte hinna klart med taket men det va såklart lite som saknades när vi var tvungen att åka i väg i gen eftermiddagen.

Åter i gen till Ljusterö men nu till våra vänner Danne och Anja!!

Middag och gott och dricka :P

OCH FRÄMST TOPPEN SÄLLSKAP!!!

Barnen leker så otroligt bra tillsammans så det är så kul när vi ses!

 

Söndagen var lugn sen bar det av till fastlandet i gen där det vankades

 

kalas då jonnys farmor fyllde år och sen hade Jonnys ena Kusin Angelica fyllt år  i veckan så det slog i hop lite kalas  

Gott med tårta och fika....

 

Måndagen JONNY BLIR ÄNTLIGEN KLAR MED TAKET!!

 

Wiiii  

 

Tisdagen dagen som är   

Min familj kom på besök lagom till lunch ååå det är så härligt när barnen kommer.

Jag är så stolt över dessa undverk!!

Men nu måste jag jobba på lite..

Ha det bäst

puss

Sessan  

 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards