Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Jenny - 9 juli 2010 13:24

Ja som receptionist får man inte erfara så mycke bjud luncher.

Har vart med vasakronan två ggr tidigare jätte trevligt då får man träffa en från varje kontor i våran byggnad, generöst av vasakronan tycker jag!!

Men i dag var det XL office som bjöd.

Satt på en kina resturang en bakgård i 1000 graders sol men det va trevligt.

Mycke prat om våra familjer vart det men det är klart man känner ju inte varandra så vad pratar man om??

När man pratat klart om företagen så får man helt enkelt prata lite om sig själv.

Tillbaka på jobbet och nu väntar lite över 3 timmar innan man får ta helg  

Nästan hela kontoret går på semester i dag, lite avis blir man när man hör om allas resor osv.

Men jag vet ju att vi inte kan resa nått för vi har ett garage som ska byggas å då kan jag lika gärna jobba!

Får ta semester sen i stället när det är så gott som klart!

 

I kväll kanske en drink intas med grannen låter som en bra idè tycker jag!

Soliga kramar till alla!!

Sessan!!!

  

Av Jenny - 9 juli 2010 08:10

Äntligen fredag säger man väl..

I går när jag kom hem va Jonnys mamma och Sten även Jonnys pappa här..

Jonnys mamma och sten va barnvakt till barnen så att jonny kunde jobba.

Det händer grejer på garaget sagta men säkert.. Lägger förhoppningsvis in lite bilder i helgen hade jag tänkt.

Skulle skjussa hemma Ann-Marie och Sten sen efter jag ätit lite och Jonny kunde såklart inte ta hand om Alva i en halvtimme medans jag gjorde det, så jag fick ta med henne i bilen halv sju så gissa vem som somna?

 självklarAlva precis som jag sa till Jonny.

Och strax efter nio när jag började förbereda mig på att gå å lägga mig vem vaknar då klarvaken??

Jo Alva precis som jag oxå sa till Jonny!!!

Försökte ett tag men hon vart piggare och piggare så jag gick ner med henne till Jonny kom in för kvällen sen dumpade jag av henne hos honom och gick å la mig..

Tror dom va uppe ett bra tag men ha hur svårt kunde det va å ta henne i en halvtimme så hon kunde få somna när hon ska i stället!!!

Jaja han fick ta det sen i alla fall!!!

I kväll blir det fredags mys med barnen Jonny ska väl sitta på sitt garage i vanlig ordning..

Funderade på lite popcorn ute på altan och högläsning med en massa böcker för barnen:)

Får se vad dom vill!!

Längtar redan hem till dom i alla fall mina små stoltheter..

I dag slipper jag köpa lunch oxå blir bjudlunch riktigt nice :)

Ha nu en fantastisk fredag och helg nu...

Puss

Sessan!!!

  


Glömde ju nämna om rubriken:)

Har ju vart planerat en tjejfest med gamla expert tjejerna nu på lördag jätte länge..

Perfekt tyckte jag med lång framförhållning..

Ja tyvär blir jag hemma IGEN vet inte hur många gånger jag tackat nej till dessa härliga brudar :(

Men Jonny ska jobba på garaget natt å dag verkar det som.

Så brudar jag hoppas verkligen vi kan försöka klämma in en till fest???

Ni lär nog ha lika roligt endå men jag hade sååå gärna vart med er!!!

Kram till er!!!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards