Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Jenny - 22 juli 2010 08:35

Shrek va riktigt bra precis som de andra filmerna bara att denna tycker jag hade det lilla extra:)

Efter lite omständigheter med den fantastiska roslagsbanan kom jag fram till Täby och mötte upp min son med en bamse kram:)

Han va så lycklig..

Skönt å få va ensam med mamma och pappa!!
Och filmen älskade han vi skratta, åt chips och godis!!

Efter filmen gick vi till bilen William rusar in i bilen och visar att han faktiskt sitter fram med pappa:)

Oj vilken lycka..

Kolla mamma man ser mycke bättre här  

Sen hämta vi upp Alva som vart på kalas hos ludvig som fyllde 3 hm.. el va det fyra??

Pinsamt, ja det va i alla fall kalas så farfar tog med Alva dit!

Alva va så lagom trött så det var bara att stoppa barnen i duchen när vi kom hem sen natti natt!!
William har dock haft väldigt svårt att sova dom senaste nätterna, han kommer inte till ro och somna utan ska springa upp 10 gånger och fälla lite tårar  

Inte lätt att vara liten..

Men tillslut sov han med!

Nu är det snart äntligen fredag skööönt ska det bli med helg denna vecka har kännts väldigt lång på nått sätt!!
Ha nu en härlig dag alla där ute.

Puss

Sessan

  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards