Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Jenny - 27 juli 2010 09:37

JA jag vill ju det!!!

Var sååå trött i morse kunde inte sova i går så tror jag tittade på kl vid 02.30 och då ska jag upp 06.00 :/

Ja bara bita i det sura äpplet ta den härliga morgonpromenaden till bussen bussen kommer jag somnar på bussen, jaha missade visst östra station!!!

grrrrr.....

Jag får ennu en underbar promenad på morgonen bara en kvart dock så det var väl ingen större fara, men jag e ju trött!!!

Ja så nu sitter jag på jobbet fixar och donar lite, pratade med William som jublade fram att..

Mamma i dag ska vi till Vaxholm och kolla på kanonerna...

åååå mamma vill oxå vara med er och ta del av alla underbara saker ni gör tillsammans :(

Fy blir avis...

Men kan dock se fram i mot helgen som vi ska tillbringa i Söderhamn med goda vänner ska bli riktigt härligt att åka i väg och Jonny inte kan jobba hahaha!!!

 

- Vill säga till mina vänner att ni måste redan nu boka 9:e Oktober  

Håller på att planera min 30 års fest och kommer alla och det blir som jag vill så wiii va kul vi ska ha  -

Så boka nu in den dagen

9 OKTOBER !!!

Tralalalala!!!

puss

Sessan

  

 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards