Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Jenny - 13 juli 2010 08:15

Ja jag älskar verkligen sommaren, men just nu är den ANINGEN för varm!
MEN JAG SKA INTE KLAGA!!!   

Fick ett unerbart kvällsdopp i domarudden i går efter middagen ååå va skönt det va 23 graderå kändes knappt att man gick i åå så skönt.

'Hoppas på en repris i kväll!

Hade en underbar lunch med bästa Liselott på taket här på jobbet i går.

Och vi kör en favorit i repris i dag beslutade vi nyss :)

I natt har det varit tungt sååå varmt och ingen luft även fast fläktar och fönster hålls öppet och körs för fulla muggar!!
Alva sov i sin säng till knappt tre sen tyckte hon att nu må de va nog   

FÖRSTÅR HENNE FULLT UT!!
Men fem i morse tog jag upp henne å så ställde vi oss i duchen det var nog verkligen behövligt..

En kvart senare efter vi lagt oss i soffan sov hon..

Mammas prinsessa..

Hade dessutom en helt fantastisk simtur med min son i går..

 

Jag är så stolt över mina barn  

Ha en fantastisk dag

Puss

Sessan!!!

  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards