Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Jenny - 26 juli 2010 08:41

   

Ja Jonny och Janne slet på i vanlig ordning medans jag underhöll barnen och serverade lunch och middag  

Lördagen bestod oxå av bygge fram till fyra sen var det till att fixa middag till våra gäster det vill säga eve och Nicklas och Kattis och crister med familj.

Ja kattis och Crister kom inte förens strax efter åtta så det vart jag Jonny Eve och Nicklas som käkade middag och k och C fick när de kom  
Dom lämnade även sina barn hemma..
Men god mat och en riktigt trevlig kväll med goda skratt!!
Jag och Crister buggade en del och gu va kul det va det roliga är ju att han faktiskt är riktigt duktig..
Så jag kände mina dansben började dra...
När jag bodde i Sundsvall va jag ju ut å dansade lite varstanns vilket va såå kul..
Bugg foxtrot ja det var tider det..
Bergefors parken haha..
Aveny
Skönsberg
Härnusand ja lite berest inom dansen va man då
och det är sååååå kul!!!
  
Här kommer lite bilder från lördagen
                        
Ja ett litet hopplock!!
Söndagen va en slappardag på förmiddagen..
Försökte sova med Alva men så fort vi somnade rusade alla barn in till oss och levde rövare..
Ja man ska ju inte ta ut på alla barn att man är trött dagen efter för det är ju knappast deras fel  
På eftermiddagen hämtade jag Ann-Marie och Sten och så grillade vi lite vart en supergod middag..
Vid åtta skjussade jag hem dom..
Just det barnen fick ju världens roligaste pool av farmor..
Så eftermiddagen bestod av bus i piratbåten barnen skratta å jubla när dom lekte skattkammare osv..  
  
Ja den är väl uppskattad!!!
tack Farmor för den!!
I dag är det måndag och jobb men fredagen är jag ledig och då bär det av till Söderhamn med Jenny och Fredrik ska bli sååå trevligt va så länge sen sisst vi sågs!!
Ha nu en härlig dag i det muliga Stockholm!!
Puss
Sessan
  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards