Livet om mig och min familj

Alla inlägg under juni 2007

Av Jenny - 1 juni 2007 15:02

Äntligen fredag:)

I går var jag på Williams dagis och lyssnade på när dom sjöng så vackert:) hihi!!

Efter det kom Jonny och hämtade oss så åkte vi ner till centrum för att köpa en present till min kusins pojke Simon, vart en vattenpistol hehe få se om han gillar den.


I kväll ska vi dit på kalas i alla fall sen går vi väl hem å njuter av fredagen...

 På söndag ska nog jag, William & Liselott in till stan på grönan var lite skoj där på eftermiddagen så det kan nog bli kul. Annars har vi nog inga speciella  events för helgen vad jag kan komma på...

Längatar så till sommaren nu med lite bad å sol. Brukar ju åka utomlands varje år men i år blir det inga lika förra året har vart så mycket med huset. Men nästa sommar SKA vi åka :) Ne nu åter till lite jobb


Ha en underbar helg alla

kramizar 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards