Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jenny - 2 november 2009 09:35

 Ja helgen har vart bra..

Jonny var ledig fredag så vi började morgonen och åkte till Williams Gammel farmor och Gammel farfar.

Fikade lite å sen for vi i väg och inhandlade Williams vinter utstyrsel.

Har ju insett att Smile butiken i Åkersberga har riktigt bra utbud ex av Didriksson som jag gillar skarpt.

Så nu kan han ta sig till Abisko i gen:) Och Alva oxå för den delen.

Håller på att övertala Jonny att ta med båda barnen till Abisko i vinter ja eller årskiftet blir väl det misstänker jag!
Inte för att det krävs jätte övertalning bara det att Jonny tycker jag ska följa med.

Men jag känner för att få lite egen tid det hade inte vart helt fel, men vi får se!

Sen i alla fall var vi till Ica å handlade mat för helgen!
När vi kom hem hade Lennart (bonden nedanför oss)

kommit hit. Han skulle hjälpa oss med att gräva fram elen till garaget å så få bort lite stenar från gropen till avloppet så vi kan koppla på det!

Så allt vart klart lördag förmiddag såååå skööönt.

Ja Jonny måste väl koppla på avloppet nästa helg men allt är i alla fall förberett för det nu!

Sen kom Jonnys pappa och hämta William, då vi skulle på 30 Års fest på kvällen så var det barnfritt,

 såklart fick mammiga Alva följa med:P Men det gick sååå bra så!

Hon var så snäll så (som alltid)

Nätterna börjar arta sig så jag hoppas det blir bättre, visst hon vaknar men hon håller inte låda hela natten;)

Vid halv två gick jonny, Alva och Nicklas hem å jag å Eve stannade ett tag till vilket var ganska skönt fick ja va LITE barnfri hihi!!!

Kul var det i alla fall med massa galenskaper i vanlig ordning!

Jag å Eve va hemma vid kvart över tre å shit va mitt huvud sprängdes på söndagen!!!

Som tur va sov Alva till halv nio så vi ska väl inte klaga men uch vilken dag...

Men beror antagligen på spriten brukar ju sällan dricka drinkar men nu vet jag det så nästa helg blir det vin å cider bara:P

Ser verkligen fram i mot nästa helg hoppas på mycke dans wiiiiii!!!

Å min Liselott jag lovar vi ska ta VÅRAN kväll där me för uch va dåligt med Jenny å liselott tid det vart nu på sisstonde. Känns på att man är tvåbarns mamma!!

Ne sammanfattat från söndagen var det mest soffliggandes.

Får så dåligt samvete men hade verkligen ingen lust att göra nått heller så så fick det bli:)
Här kommer lite bilder från helgen som var!!!

              

See you later alligaterTungan ute

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards