Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Jenny - 24 november 2009 20:36

http://www.musiknyheter.nu/richard-herrey-blir-platschef-pa-golden-hits_20090523.html

Jepp mina vänner vi hade rätt om att han jobbade där:)

Haha man kanske inte går å plockar på golven som platschef men tydligen är han det!

Jag jag fick i alla fall ett kort på mig och platschefen dåFlört 

Alltså när vi va ut på mamma kvällen mötte vi Herrey och vi undrade vad han gjorde när vi såg han plocka i från golvet!

Av Jenny - 24 november 2009 19:53

 Ja i dag vaccinerade jag och Alva oss. William gjorde det för 2 veckor sen.

Men när vi kom dit....

Shit det var knökfullt med folk barnskrik överallt å förvirrade vuxna phuuuu!!

Ja en lapp tog nr 70.. Och det var nr 14 när vi kom, det enda jag tänkte va

hur kommer Alva orka hålla tålamodet uppe för detta när hon va såååå trött.

Å så William som ville hem å se ninja turtelsTungan ute

Men efter 45 minuters väntan så var det vår tur.

William tyckte de va så kul att se mamma ta spruta å han berömde mig väl när vi var klaraGlad TAck min älskade son för att du är den du är.

Alva va duktig hon med visst vart hon ledsen men helt förståligt.

Sen hem å fixa lite mellis till William Alva somnade på vägen hem.

 

Så nu sitter jag här, i dag tog det 20 min att natta Alva, ger det alltså resultat att vara envis??Flört

Ja det återstår att se än är kvällen ung å hon lär vakna många gånger till!

I natt kommer Jonny hem så då är det slut på husefriden hahaha!!

 

Tack för i dag och om några timmar slut för i dag

Puss på dom jag älskar.

(Bara att ta åt er)

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards