Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Jenny - 22 november 2009 10:45

I går var det en jätte bra kväll med jätte trevligt sällskap!

William va jätte nöjd å busa med Jonas till dom stupa haha...

Charlie och Alva va med en stund på kvällen men däcka vid halv nio.

Sen har vi ju söta Alva som inte vill sova nån annanstanns än i famnen..

Ja ja dom blir större visst e det såFlört

Ja jag och Anja pratade hus och en massa annat!

Jonny och Danne avslutade kvällen me å prata linux haha datanördar där!!

Vid tolv var vi i säng vilket va skönt för då va man inte så tröt i morse.

I morgon åker Jonny till Tyskland ush jag bävar mig för nattningen på måndag kväll, men jag gör de som passar oss bäst när Jonny är borta.

Eftersom just nu verkar hon behöva väldigt mycke närhet så sova ensam är inte så lockande för Alva!

I dag var det tänkt att vi skulle åka till Täby med Jonnys mamma men hon hade blitt sjuk så jag här sitter jag i soffan med datorn och jag sitter i andra änden av huset med en dator..

Kul kul!!
ne ha en härlig söndag

pöss 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards