Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Jenny - 20 november 2009 13:02

         

 

Mammas busfrön som jag älskar mest av allt här i världen!
Vad gjorde man om dagarna om man inte hade er!

 

Ja i dag är det fredag och vi ska på middag hos svärmor då hon har fyllt år.

Blir den sedvanliga favvisen taccos mmmTungan ute

Hoppas på en middag på lördag med Danne och Anja oxå men verkar som Anja å ena lillfisen har blitt sjukaRynkar på näsan

Ja det är ju sånt man inte kan rå för, emn vi får se.  

Ja denna vecka vart tog den vägen liksom???

William har i alla fall hunnit till tandläkaren och klippt sig hos frissan.

Sen hade dom fotografering på dagis i går oxå.

Men det är ju bara grupp fotografering (TYVÄR)

Men som tur var har vi tagit kort på ÖF så hoppas dom blir bra!

Annars i helgen vet jag inte riktigt vad som händer??

Måste ta tag i julhandeln snart oxå känns som julen smyger sig på mer och mer...

I en skrämmande fart..

Åååå Just det tänker EXTRA mycke på Tove och Hanna som i dag åker till Götet på en härlig weekend tillsammans.

JA JAG ÄR AVIS!!!

Men men nån gång ska jag väl lyckas komma med på er tripp.

Money money Jenny måste lära sig spara det är det som e hakenFlört

Men den 5:e Liselott vännen min äre kvällen vår!!!

Dance al night long weeee!

Ne nu ska jag göra lite nytta innan vi ska hoppa på bussen ner till centrum.

Ha en underbar helg alla, för det ska jag försöka med!
Puss

Å så en extra puss till min Hanna som jag ska va tärna till på henne och Anthonys bröllop nästa år.

ÄLSKAR ER !!!!

 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards