Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Jenny - 30 november 2009 21:01

 ja helgen svichade förbi i vanlig ordning.

Fredagen var lugn om man bortser från alla dessa nattningar med våran prinsessa.

Ha hon tänker inte låta sin mamma och pappa få en lugn stund snart går man nog in i väggen eller nått, ne kanske inte riktigt så allvarligt men jobbigt är det.

I lördags så var vi ut på lite ärenden och avslutade sedan en njutbar kväll tillsammans haha framför en varsin dator.

Men fick ett bra avslut på kvällen och pratade väldigt mycke vilket kändes bra.

Får se om det ger nått!

Vi kom i alla fall inte i säng förens efter två på natten tror jag så lite trött var vi på söndagen men William vart ju hämtad av farfar som skulle åka med Billy och Felicia till uppsala på badet där.

Så ja jag tror vi sova bort dagen förutom några kraft tag på förmiddagen.

Sen kom William hem med liv i luckan han var lycklig efter allt härligt bad å så Mcdonalds efter det.

I dag är jag ensam hemma då Jonny är ute på sin såkallade konferans hihi!
Ne de är du värd älskling som aldrig kommer i väg på nått!
Ska väl inte säga nått jag heller men ska i alla fall i väg å njuta på lördagen med min käraste vän, så jag har mitt framför mig:

Just nu är jag mest frustrerad över att jag inte får våran skrivare att fungera..

Grrr, somvanligt är man ute i sissta sekund å ska printa lite bilder på William och hans "kompis kroka" på dagis som vart här i helgen och fått följa med William på hans äventyr.

Detta ska såklart visas på samlingen i morrn men våran skrivare vill inte funka så det känns inge kul att lämna in det oklart så jag hoppas kunna lämna in det på onsdag vilket dom säkert inte tycker är ok men vi får se.

OM det inte mot all förmodan fungerar att printa i morrn bitti:P

Ja ja nu ska jag fortsätta surfa lite här i sängen, ganska skönt å lägga sig tidigt ta med datorn å ha tven på nice:)

Natti natt mitt folk!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards