Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Jenny - 13 november 2009 20:15

 Ja då var det helg i gen, veckorna bara flyger i väg men det är på nått sätt possetivt.

I morgon har vi inget på agendan faktiskt, Jonny funderar på att byta däck på bilen vilket kan va smart.

På söndag ska vi besöka pappa och Annethe då min pappa fyller år!!
Förra året var jag en klumpeduns å missa det fy fy fy mig!!!

Men va fasiken inte lätt när man NÄSTAN nyss fått upp kontakten!

Sen ligger jag varje kväll i sängen å fnular på mitt skrivande, jag skulle så gärna vilja göra en självbiografi eller liknande.

När jag träffade min pappa för inte så länge sen så ville jag börja skriva om livet innan fram till nu då jag har han vid min sida!

Men man har aldrig tid för det å det är inte så lätt att hinna sätta sig ner och sammanfatta sitt liv som varit.

När man tänker tillbaka har det inte vart så kul i alla fall inte fram till Gymnasiet, men efter det tycker jag inte man ska klaga.

Och här sitter jag i dag med två vackra barn och en sambo och hus....

Jag ska verkligen inte klaga på mitt liv.

Jag jämför ofta mitt liv med min mammas och då finns det verkligen inte mycke jag kan klaga på!!
Men hur börjar man med en bok??

Tror den ska heta Skolvägen 4, möjligen??

För det känns som det var där mitt liv som jag kommer i håg det började!!
Ja man får väl googla sig fram kanske eller finns det nån med tips så är det sååå välkommet!!

Ne Alva gapar bredvid mig:)

Ha en underbar fredag.

Puss å kram

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards