Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Jenny - 19 november 2009 13:06

  Känner att jag orkar inte ta tag i detta utan tänker på det mer possetiva som händer nästa år:P

Hanna jag är såååå lycklig, du anar inte sitter varje dag å funderar ut en masa!

Å sen ska vi ju på ett till Bröllop nästa år fast på hösten vet inte riktigt om jag får skriva det än så jag avvaktar:)

Men det ska oxå bli super kul!!
Ja våra planer vet jag inte vart dom tog vägen var nog pengarna som gjorde att det är paus i planering men men !

Man lever ett tag till och hinner med det me tror jag!

 

Ja snart är det dax för att fundera över jul...

Jo kanske lite tidig men jag har redan hunnit få ångset.

Och de flesta vet nog att innan jul har jag sååååån ångest, men det brukar bli rätsida när man väl är på julafton!

Kanske förstår lite oxå!

Men vi vill ju igentligen allra helst va hemma hos oss alla vill ju va hemma på jul så är det!!

Så vi får se, antingen så är vi borta eller så kanske vi firar en liten julafton har ingen aning i nuläget så vi får se.

Jag vill i alla fall att William och Alva ska få uppleva hela kittet.

Och det ska bli spännande å se hur Alva reagerar hihi!!!

Men allt innan jul är super mysigt, pynt å glögg mys å allt som hör till.

Men just när det kommer till självaste julafton blir dte ångest önskar liksom att allt ska va perfekt.

Men så är det väl inte nånstanns kanske!!!

Ne nu är det strax dax att hämta lilleman sen en sväng till gamel farmor och farfar tror jag:)

Tjingeling!

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards