Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jenny - 17 november 2009 11:30

 Jag blir så arg och besviken på dig...

Träffade på dig i centrum för en vecka sen å springer du å gömmer dig framför mina barn och dina barnbarn!!!

Jag vet varför och jag konfronterade dig utan ett direkt bra svar.

Har väntat i en vecka, och nu ringer man tillbaka för att återigen hoppas på ett bra svar, men vad får jag???

Jo bara en massa ljug rakt upp i mitt ansikte!!
Varför????

Varför vill du utsätta oss för detta???

Varför bara inte erkänna ditt problem och be om hjälp???

Vi vill inget hellre.

Är det så du vill ha det???

Arg, besvikenhet, ledsamhet ja det mesta har jag stått ut med hela min uppväxt.

Snart kommer jag sätta ett stopp föralltid.

För jag orkar inte snart inte fortsätta hoppas på det bättre!!!

 

Hur kan man vilja utsätta sitt barn för detta???

 

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards