Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Jenny - 28 november 2009 21:53

 Ja då var alla förberedelser för advent klart.

I går fixade jag köket och puttsade fönstrena satt upp nya gardiner.

Å det blev så fint stolt över mig själv som orkade med detta:)

Bra jobbar Jenny!

I morse bakade jag och William lussebullar medans Jonny sov haha jobbig natt då Alva bestämde sig för att sätta sig på tvären suck...

Ja just nu är det inte så lätt här hemma men det är familje livet som spelar ett spel antagligen.

Håååål ut Jenny!

Nästa helg är det utgång med min käraste Liselott det är verkligen på tiden.

Ska bli jätte mysigt å så sover jag såklart i stan så slipper man alla bekymmer att ta sig hem på natten om såklart man inte får skjuss hem men det är ju knappast troligt!

I dag har vi annars inte gjort speciellt mycke, tog med lite nybakade lussebullar till jonnys farmor och farfar och fikade lite.

Just nu sitter jag å Jonny vid varsin dator haha ne vi har inte så mycke å prata om!

 Jonny lyssnar på den bästa dagen i mitt liv med Marie Fredriksson faktiskt en riktigt bra låt som jag nog aldrig uppmärksammat!.

Ja ne nu har jag gjort en liten uppdatering man e ju dålig på det då Alva sover som hon gör.

SNÄLLA ÄG ATT DET BLIR BÄTTRE!!!
Just det träffade damen D i centrum häromdagen,mmm tro det eller ej men låtsades som ingentign å krama om mig. Själv ville jag bara
springa därifrån och slippa allt. Men så funkar det inte när man heter Jenny.

Bara le se glad ut å låtsas som inget..

Ne jag pratade med en närstående till mig härom dagen hon e underbar å förstår verkligen mig...

Allt kändes så lätt å jag vill bara göra slag i sak men livet känns svårare.

Tack A du är underbar tänk om alla mammor va som du!

Finns fler som verkligen bryr sig har jag märkt, är så underbart att veta att man har underbara vänner/närstående som bryr sig och lyssnar TACK!

Tack för i dag....

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards