Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Jenny - 1 september 2010 21:27

Ok kanske inte just dessa men här kommer lite bilder..

Och dessa är i från Kristers 30 Års fest  

En mycket trevligt kväll!!!

             

Tack för att vi fick komma!!

  

Av Jenny - 1 september 2010 08:45

 Ja nu är vi här..

Gårdagen bestod av en massa städ och tvättvikning osv..

Alva vägra sova jääätte gnällig är hon just nu , men ingen feber el så!

Men möjligen tänder som spökar som gör att hon har ont el liknande!!

Somnade i alla fall tillslut vid tio och strax därefter jag och jonny.

William somnade han med fort som attan va nog trött i går efter fotbolls lekiz..

I morse fick jag väcka barnen först mig, sen Jonny och sen

barnen, ja inte lätt med tre små barn i familjen   

Sen fixa frulle och göra dom i ordning.

Men allt gick smärtfritt faktiskt har så duktiga barn så man blir så stolt.

Sen i väg och lämna William på fritids första gången. Gick jätte bra vart

bra bemötta i klädrummet..

William sprang nästan raka vägen in och som tur var så kom grannen Molly samtidigt! 

Sen Alvas tur, och när hon inser att det är till dagis vi ska så börjar hon NEEEEJJJ!! Mamma, ja mamma är här säger jag..

PAPPA!!!!!

Ja inte lätt när man MÅSTE protestera!!!

Hon grät såklart men det va ju väntat..

Men det va bara och säga hejdå och skynda vidare...

Nu är det jobb som gäller..

Hoppas att kvällen blir stillsam och att Jonny tar middagen med ro   

Kan ju bli lätt stressad av att hämta barnen efter halv fem, sen hem och göra middag med i alla fall en grinig dam..

Ja somsagt nu är vi tillbaka till verkligheten!!!

Ekorrhjulet...

Är det verkligen såhär det ska vara???

Ne måste fundera ut nått bra!!!
Ha en fortsatt bra dag

Puss

Sessan  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards