Livet om mig och min familj

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Jenny - 24 september 2010 20:43

Fick ett helt fantastiskt sms av en underbar vän i dag som berättade för mig vilken bra vän jag är..

Jag blev så glad för jag känner verkligen att jag vart en dålig vän till mina vänner på sisstonde, men Jenny fick mig att inse att dom vänner jag har finns där för mig oavsett hur det ser ut och hur lite vi hörs.

Hon tycker om mig för den jag är..

Tack Jenny för de fantastiskt värmande orden.

Haft en rushig vecka med massor att göra, avslutade med att va hemma med Alva torsdag och fredag för att hon vart jätte hostig och hängig!

Igentligen borde jag va på jobbet men barnens hälsa går i första hand !!!

I torsdags va grannen över på morgon och gjorde oss sällis jätte mysigt så sällan vi ses numer men jätte trevligt va det!
I dag frågade hon om vi skulle gå på en promiss när Alva sov.

Super bra ide, promenad blev det i det vackra vädret när vi kom hem njöt vi lite i solen medans barnen sov å hann prata jätte mysigt tack för det vännen!!

Avslutade denna härliga fredag med grillat till middag MUMS!!!  

Nu sover barnen och vi ser idol underbara fredag!!!

Får se va denna härliga helg har att erbjuda..

Lite sugen på ikea faktiskt  

Trevlig helg

  

Presentation


This is what i live for

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards